8 Eylül 2009 Salı

Başlıyoruuummm:)

Bundan 5 sene önce sevdiğim filmler hakkında bir şeyler karalamaya başlamıştım. Arkadaşlarımın da (sağ olsunlar ve hep olsunlar) verdiği destekle, tesadüfen bir sinema sitesine gönderdim yazdıklarımı... Beklenmedik bir şey oldu ve yazılarımı yayınlamaya başladılar. Ama sonra tembellik ettim. İşler yoğundu, 9-6 çalışmaya başlamıştım bahanelerini es geçiyorum; düpedüz boşladım yazmayı; ama anladım ki kafada kurmak daha fena... O yüzden 'show must go on'.

Biraz filmler, biraz görülen oyunlarla, birazcık medyayla ve yeni başlayacağım yüksek lisansın da vereceği birikimle beraber ucundan kıyısından birazcık pazarlamayla ilgili bir şeyler karalayacağım. En azından kendi içimi dökeceğim:)

Hande's way dedim çünkü Carlito's Way'i çok seviyorum üstelik kullanıcı adım şirkette handes:)
Son olarak Carlito's Way'den çok sevdiğim bir replik: 'Favor gonna kill you faster than the bullet...'

5 yorum:

  1. Blog'un hayırlı olsun Hande'cim :))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun. Bu blog, 5 çayı keyiflerinden mahrum bırakmaz bizi umarım.

    YanıtlaSil
  3. welcome to the jungle ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Can'cım; Diğer İzleyici Kitlesi kadar komik olamaz ama idare edersin artık ;)

    5 çayı muhabbetleri başka;) bu blog daha çok akşam yazılır muhtemelen;)

    santi çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun arkadaşım, güle güle blogla :)

    YanıtlaSil